RÅKNA-CITY

Dåligt inflytande!

För någon vecka sedan hade jag en kund inne med sina två goa pojkar på macken. Dom skulle handla lite godis och den äldre av dom skulle ha tuggummi. Jag gav han det otroligt klyftiga tipset att han skulle sätta tuggummit på sin panna och sedan se om han kunde fastna i sin lillebrors panna. SKITSKOJIGT!
Idag var mamman inne med sönerna igen och berättade att på morgonen dagen efter hade hon sett något i sonens hår... ett tuggummi. Då hade han på kvällen innan försökt sig på mitt lilla tips innan dom skulle sova och sedan glömt att han hade det i pannan och under natten smetat ut det i håret. Mamman hade fått klippa bort bitar av det och ännu hade han lite kvar. UPPS!!!!
Nu funderar jag på att byta yrke... ska bli fritidspedagog eller dagisfröken. Verkar ju ha en otroligt stort inflytande på barn och kan ge dom bra tips för framtiden!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanne
skriven :

Heeregud,bara du inte börjar på Elias Fries...Hahaha

2 Susann
skriven :

Bra tips... kan man kanske lära andra barn oxå :)