RÅKNA-CITY

Barnkalas

Ja nu har jag varit på 1-års kalas. Gissa om det var skojigt och se lilla gumman öppna sina paket?! Hon fick en hel påse full med bollar, 100 st till antalet, som man kan kasta, rulla, gömma, sparka på osv osv. Jösses vad hon och hennes storebror gillade presenten. Deras mamma och pappa så bara trötta och håglösa ut och verkade inte alls uppskatta den. Hmm?!!! Kanske tyckte dom att 100 st var för lite? Måste kanske köpa henne ännu flera... JA så får det bli! Hahaha!

GRATTIS LILLA MATILDA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! (Längtar redan till julafton...)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Revenger
skriven :

Hoppas du gillar att kamma och bada knodden...tror absolut att han kommer uppskatta den lika mycket som matilda o gustav gjorde med bollarna.... finns en viss risk att du får städa lite oxå...men tror att det går att tvätta bort från väggar o dylikt...

2 Susanne
skriven :

Ellen,bara 100 stycken,var lite snålt eller...

Fasen vad glad jag är att inte vi är släkt...

3 Ellen
skriven :

Ja du "Revenger" jag vet inte vad jag ska säga om era hotelser men en sak är..."ORÄDD". Hahahaha!

Har man varit med om åtta års födelsedagar och jular med blåspennor, sandslott, fiskar, fingerfärg och trummset så är det liksom min plikt att se till att era barn får minst lika fina saker av mig. Eller? Om inte hotelserna omedelbart slutar så vill jag bara meddela att jag ska till stora staden på torsdag och mycket enkelt kan köpa på mig en si så där 10 förpackningar till med 100-pack bollar.

4 Revenger
skriven :

Kära Ellen, va bra att du är "ORÄDD" Speciellt som knodden verkar gilla bus med vatten och annat "flytande" (Tänkte på vattenflaskan. Vilken tur att du har 2 dammsugare nu........