RÅKNA-CITY

Ålder är SKIT

Jaha nu har det hänt IGEN!!!!! En karl,,, såklart,,, har gett sig på att gissa min ålder. Knas att dom ens försöker när det är en överhängande risk att gissa fel.
Människan gissade på cirka 40 år när jag är 32 bast!!!!! My good!!! Sedan försöker han rätta till sitt misstag genom att börja babbla om att fruntimmer oftast ser yngre ut än vad dom är.... öhhh betyder det att han ansåg han tog i underkant och egentligen tyckte jag såg ut som 50 år?
Hade ju egentligen inte varit någon grej om det inte varit för att detta inte är första gången jag varit 40 år. Har fått den gissningen sedan jag var 25. Hoppas verkligen jag stannar på 40-strecket för alltid så när jag är på ålderdomshemmet så ser jag fortfarande medelålders ut.
Vet inte vad det är med mitt utseende eller sätt som gör att jag alltid klassas som äldre än vad jag egentligen är. MÅSTE verkligen få reda på vad det är för detta går inte längre.
Har lovat kunden som straff att prepparera hans korvar på macken med gift. Tycker jag gott han kan ha!!!!

OBS: Tycker verkligen inte 40 är en fruktansvärd ålder på något sätt men hade varit tacksamt om man verkligen var 40 när man ska vara 40!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: