RÅKNA-CITY

Susann är en lillbitch

Ja det låter kanske inte klokt för er som läser detta som inte känner mig närmare men jag kan garantera att hon vet om att hon är en bitch.
Denna utmärkelse fick hon på sitt arbete. Det fanns redan en bitch så lilla Susann fick bli lillbitch.
Har hört ryktesvägen at denna varelse nu börjar ta sig ton mot lägre stående medarbetare. Måste genast ta ner Fru Westeborg på jorden känner jag. Kommer en sån som hon sig med näsan över vattenytan så kan det vara kört för oss alla.
Vet bara inte hur hon ska tuktas? Någon som har tips?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lillbitchen
skriven :

Japp så e de, e rätt stolt av att vara lillbitch... haha.... O de där me o ta sej ton mot en viss kollega...måste ju sätta henne på plats !! Har börjat räkna på hur många som ska få komma till mitt nya lilla paradis i Ugglarp...hmmm... Ja ni vet ... sola o bada i pinja colada...

2 Malin
skriven :

Säger bara en sak....LARS!! Han låter oss nog komma och hälsa på. Vad jag tror så låter han nog lillbichen stanna hemma och tar med ellen och mig!