RÅKNA-CITY

Ingen vårdepresiton,,, ännu,,,

Tjänare allihopa!

Fast att det regnar just idag, fast jag har hängt gardiner och putsat fönster och torkat golven ett X antal gånger efter blöta skitiga hundfötter så är jag på gott humör. Har bestämt mig för att inte få någon vårdepresition i år. PUNKT SLUT! Får banne mig räcka med en omgång på hösten. Håll tummarna för att jag fixar detta nu!

Martin har varit hela dagen borta hos grannpojkarna. Hoppas att grabben sköter sig så man inte får en räkning från dom för nya fönster, vetrenärräkning på deras hund eller någon annan obehaglig överraskning.

Nisse är hos oss även denna veckan. Går kanon men är såklart inte det optimala. Inte för att maken och jag brukar hångla i soffan annars eller så men nu kan jag ju inte ens skälla på honom. Hahaha!

Glad påsk på er alla!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Självklart klarar du dej !! I helgen kommer solen o lysa på dej, o inga leriga tassar kommer o skita ner dina fina blanka golv :)