RÅKNA-CITY

OjOjOj

Detta är verkligen en heltidssysselsättning som heter duga. Finns det bloggarkurser man kan gå eller? Har suttit i två timmar för att hitta min egen blogg på internet, har fösökt i en timme att få dom bilder jag infogat att synas på bloggen, har suttit i minst en halvtimme och bara försökt fatta hur skiten funkar... Nu börjar man ju bli lite småirriterad!!! Ska det vara så satans svårt att blogga... finns ju en hel massa idioter å småbarn som klarar det så då ska väl jag fixa det oxå.

Sitter just nu och misströstar.

Ska i alla fall klä granen med grabben idag. Jo jag vet att det är liite tidigt men min plastgran har inte barrat på flera år så då gör den det säkert inte denna julen heller. Ska det vara lönt att överhuvudtaget sätta upp skiten så är det lika bra och göra det NU så man verkligen hinner njuta av den.

Nu fortsätter jakten på mina bilder... fortsätt hålla koll på bloggen för när ni ser att det finns foton så vet ni att jag är en lyckligare männsika.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: