RÅKNA-CITY

Nu startar historien om mitt helt vanliga liv...

Välkommen till min sida.
Detta är ingen galen sida om bantning (jo, kanske liiite) eller om allt skvaller som finns att skriva om eller modetips. Detta är min blogg om mitt liv med allt vad det innebär.
Bor i skogen utanför ett litet samhälle med min son, man, tre katter och två hundar och ungefär varannan helg kommer det även två tonåringar till huset. Ja jag kan lova att även om vi är en helt vanlig familj med moderna mått mätt så finns det vardagliga saker att skriva om, och som man kanske just i det ögonblicket dom händer, vill gråta över men, som man i efterhand inser är rätt roliga.
Eftersom jag är totalt nybörjare på det här med bloggar (har aldrig varit inne på en blogg) och är rätt kass på datorer i största allmänhet så kan jag säga att det ska bli en utmaning. Vågar t ex inte kryssa ner denna sidan för då är jag rädd att jag inte hittar den igen. Hahaha!

Jaha detta får bli första skrivna stycket...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: