RÅKNA-CITY

Dagen innan nyårsafton

Första mellandagsréan någonsin för mig idag och med noll kronor i plånboken blev det en stor besvikelse. Inte skojigt att titta på alla andra som spenderade money. Jaja skit samma nu har jag varit på en mellandagsréa i alla fall. Martin köpte ett guitar hero så nu har mina pojkar fullt upp vill jag lova. Egentligen var det en cykel graben skulle köpa för sina julklappspengar men dom räckte inte riktigt till en sådan hoj han ville ha. Fyller ju år om två månader så han kan kanske önska sig mer pengar då och köpa drömcyklen. Varit hos svärföräldrarna och ätit upp resterna av julmaten nu ikväll. Gott men nu får det vara med sådan mat för ett tag. Imorgon är det ju som bekant nyårsafton. Mina nyårslöften är som bekant att minska bördan för vågen. Kommer kanske inte vara så lätt nu i början eftersom man kommer äta 5000 kalorier mindre än vad man är van vid men det SKA gå. Ska göra något riktigt hemskt,,, nämligen skriva på bloggen om hur det går. Inför ett kapitell som kommer heta "vikten" och där kan ni läsa hur kilona bara rasar (jooo säääkert haha) av mig. Mer utlämnad än så kan man ju inte bli. Känns kanske mer peppande om man vet att folk kan se hur det går både när vågen applåderar och när den försöker gömma sig i badrummet. Första inlägget kommer väl på nyårsdagen för det är då det är tänkt att jag ska börja mitt liv med pullver. Bli inte rädda när ni ser måtten och kilona bara... kan vara stora summor vi snackar om. Vet inte själv vad måtten kan bli men är redo för det värsta känns det som. Ni som ska till systemet imorgon kan få ett tips på ett bra klockslag att gå dit om man vill slippa köa i flera timmar bland Hyltes a-lagare... 13:05. Dom har öppet till 15:00 och eftersom dom flesta tror dom stänger 13:00 så har nästan hela Hyltes befolkning redan varit där då. Själv ska jag dit och köpa mig en flaska med Jordgubbsbubbel.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Gott nytt år till alla er i Råkna city !!!

Ska med spänning följa din pulverdiet....

2 Terese
skriven :

Gott nytt år på er! Själv ska vi på fest.. ska bli riktigt trevligt. Var längesen jag var på nyårsfest. Ta det lugnt med jordgubbsbubblet :D

3 Lena
skriven :

Gott nytt år Råkna !!

4 Lena
skriven :

Gott nytt år Råkna !!

5 Jane
skriven :

Gott Nytt År!!!