RÅKNA-CITY

Boktips

Jag har, några kvällar i veckan, haft högläsning för maken och sonen. Boken har jag själv redan läst och tyckte att det hade varit trevligt att få dela skratten och tårarna med någon. Boken heter "Marley och jag" och är skriven av John Grogan. Boken handlar om världens värsta hund, Marley. Hans upptåg och ouppfostrade sätt i sin familj men även familjens liv tillsammans med denna glada Golden retriver. Vi läste ut boken nu ikväll och som ni kanske förstår slutar inte en bok om en hund´s liv på något romantiskt vis, men ändå på ett väntat vis. Jag rekomenderar boken till männsikor som antingen har hund eller ett annat husdjur. Man känner verkligen igen sig i livet med ett djur, och som i detta fallet med ett väldigt busigt och galet djur. Läs boken och hör gärna av er och tala om vad ni tyckte om den. Jag har boken om det är någon som vill låna den.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: