RÅKNA-CITY

Pistol

Igår blev min grabb och hans kompisar hotade av en grabb som hade ett pistolliknande föremål. Han ringde mig alldeles skärrad och sa att en grabb cyklat förbi dom och sagt nåt på något annat språk och sen siktat på dom med pistol.Dom ringde polisen som kom och hämtade killen. Han skrek och gapade mot dom och senare var han ute igen utan att polisen ringt upp min son och hans vänner. Fattar ju också att det antagligen inte var en riktig pistol men tycker det är förbannat konstigt att ingen velat snacka med min son och alla andra som såg det. Är ju en väldigt skrämmande upplevelse.
Lilla Hyltebruk har blivit vilda västern på riktigt nu och speciellt det område vi bor i. Nu får man ha extra koll på sina barn så det inte händer dom nåt och trots att min grabb är 15 bast så får han inte befinna sig vart som helst då jag är rädd att han kan råka illa ut. Räcker ju att man tittar aningen för länge på en bil som åker förbi en så hoppar det ut ett gäng som undrar om man muckar.... huuuuu....
Ringde Martins lärare idag som även skulle informera rektorn om vad som hänt då killen med pistolen tydligen går på samma skola. Man hoppas ju att det inte ska bli väsen och bråk efter denna händelsen.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

herregud . Vart är vi på väg??

2 Susann
skriven :

Man blir ju för fasen mörkrädd !! Jäkla unge !!

3 Helen
skriven :

Detta är det "Nya Sverige" Bara att acceptera och gilla läget. Stort tack till våra politiker som har skapat läget..och värre lär det bli.