RÅKNA-CITY

Freeeedag

Härliga fredagen är här och dessutom ledig fredag vilken gör den sååå mycket bättre. Började med att ta en riktig långrunda med Gina. Var så härligt ute och så mysigt att ge sig ut innan alla andra vaknat. Går och strosar i sin egen lilla värld och bara låter tankarna snurra. Kul att ha en liten kompis som också gillar morgonpromenaderna med sig.
Efter det var det dags att bege sig till dagens första thorax pass. Jävlar va roligt det är och efteråt mår man ju kanon både i kropp och knopp.
Nu har jag dammat, putsat fönster och skurat både här och där. Solen visar sig ju nu och det lockar fram extra mycket damm i alla skrymslen och vrås. Jisses vad skitigt det var!!!!
Nu kommer snart Madde och då ska vi bege oss till thoraxlokalen igen och efter det blir det ett spinning pass. WOPP WOPP!!!!
Haft en del kommentarer om att det blir lite väl mycket träning men även om jag tränar tre pass både fredag och lördag så är dom bara på en halvtimme styck så per vecka så blir det max tre till fyra timmars träning vilket faktiskt inte är så särskilt mycket. Låter nog mycket då jag måste koncentrera träningen på några få dagar eftersom det inte finns pass som passar mina arbetstider. Mår så förbannat bra i kroppen. Bobbe säger likadant. Efter att han började på thorax och core har han knappt haft ont alls i ryggen.
 
Imorgon börjar jag och maken också med träning. Blir spinning, thorax och core och sen är det helg.
Vi ska till Skärshult och äta på Viltboden. Fick presentkort där av jobbet och alla säger att maten är god så har höga förväntningar.
Bobbe och jag ska ta en liten tur med husbilen sen. Ska bli mysigt att komma iväg lite och ta ett glas vin i vår fina bil och äta lååång frukost och se vad vi har för utsikt.
 
Ha en fantastisk helg hörrni för det ska banne mig jag se till att ha.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Låter som en fin helg :) . Det har jag oxå haft.
Skit i alla dumma kommentarer om din träning, gör
det du mår bäst av :)