RÅKNA-CITY

Renovera

Blev färdig med tapetseringen och med att lägga golvet i Martins rum igår. Blir så himla bra!!!!
Idag ska vi lägga golv i gästrummet och hallen uppe på övervåningen.
Har jag lite tur så får jag tag i trekantlister från Bofast idag så allt kan bli klart denna helgen.
Så skönt att slippa den fläckiga plastmattan. Till våren (om jag har tur) ska golvet på nedervåningen läggas om och i januari ska vattenläckan i duschen uppe lagas.
Många som gnäller om sina hyresvärdar men jag är kanonnöjd med Bofast. Tror bara inte man får ha orimliga krav och tro att allt man vill ha ordnat ska bli fixat på direkten. Är ju trots allt många hyresgäster som ska samsas om samma ekonomi och många lägenheter som hantverkarna ska hinna med att åka till. Sen får man kanske räkna med att göra lite själv om man vill ha det där lilla extra.
Till sommaren är jag sugen på att sätta räcke runt altanen på baksidan,,,, ska bara få med mig maken på den idén ;-)
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: