RÅKNA-CITY

Nyårskul

Hade Madde, Sjunne och deras barn här på nyårsafton. Var så himla roligt!!!!! Skrattade som galningar, sjöng, åt och drack och som vanligt gick kvällen så fort och vipps var klockan halv tre på natten :-)
Tack mina kära vänner för att ni ville fira in det nya året med oss!!!
 
 
Nyårsdukat
 
 
 
Hela gänget för kvällen. (Martin firade med en kompis i Torup)
 
Katten och hunden fixade nyår med bravur. Gina skällde någon gång på raketerna men sen brydde hon sig inte. Var med oss ute vid 12-slaget när det brakade loss och verkade inte nämnvärt störd av smällarna.
Melker var ute och kom in på morgonen precis som han brukar så har nog inte gått någon nöd på honom heller.

Idag har maken och jag börjat tapetsera Martins sovrum. Blir nog skitbra! Dock är det supertråkigt precis som jag mindes det. URS är så glad jag hyr lägenhet så man slipper hålla på som i Råkna. När vi tapetserat ska vi lägga klickgolv på övervåningen. Åhhh så fint det kommer bli.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: