RÅKNA-CITY

Am-körkort

Idag har jag varit i Falkenberg och skrivit in sonen på körskola. Kändes rätt stort faktiskt. Tänk att min lilla grabb snart ska ratta en lastbil. Tycker inte det var länge sen han körde tramptraktor ju.
Mycket pengar går det.... 600 kr i inskrivningsavgift, 3900 kr för kursen och sen tillkommer det synundersökning och körkortstillstånd. Hoppas grabben förstår att det inte blir många dyra julklappar i år för det kommer vi verkligen inte ha råd med.
Var uppe och kikade på lastbilen ikväll. Farfar och morfar har gjort ett fantastiskt jobb. Den lyser så röd nu och börjar faktiskt se ut som en lastbil igen efter totalrenovering.
 
Skickar ett tack idag till Susann som tog mitt pass på macken idag så jag kunde åka till Falkenberg... guld värt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Inget o tacka för :) . Nästa gång är det jag som behöver hjälp