RÅKNA-CITY

Gänget

Igår var delar av tjejgänget här med respektive. Så fantastiskt roligt vi har tillsammans. Skrattat så käken värker!
Tack för dom fina ljuslyktorna och dom underbara blommorna. Blev så mysigt i min hall nu.
Hoppas vi snart ses igen girl´s!!!!
 
Kollade almanackan och insåg att julen närmar sig med stormsteg. Pyntade lägenheten med det lilla juliga jag har och måste erkänna att det blev mysig stämning här nu. MÅSTE verkligen fixa dom sista julklapparna nu. Börjar känna mig stressad då det inte finns så många helt lediga dagar kvar innan den 24:e. Huuu brukar inte vara den som är ute i sista minuten men i år ser det sannerligen ut som om jag kommer kuta runt i stan med alla andra sista-minutare :-) URK! Skulle behöva ta ledigt en dag från jobbet kände jag men har redan tagit ledigt nåt pass och sen försvinner det nåt vid jul så har banne mig inte råd.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: