RÅKNA-CITY

Traktor

Åkte en tur med husbilen för att kika på en epatraktor till sonen. Frös gjorde jag och Bobbe malde på som satan om ditten och datten så för att bryta eländet så hasplade jag ur mig nåt i stil med "näheee nu slår vi väl till då" och försäljaren, Martin och Bobbe bara stannade upp och glodde förvånat på mig. Vipps så var vi ägare till en röd, skitgammal lastbil.
 
 
Nu har vi varit hemma någon timme och ska snart hoppa i en lastbil med flak för att åka upp igen och hämta åbäket. 20 mil en väg men vad gör man inte.
 
Man blir glad om ens barn är glada så är det bara. Hoppas nu bara Martin tar hand om eländet ordentligt och inte retar upp för många av Hyltes invånare med sin stora skjuts. Han har åtta månader innan han är 15 år och får köra den men då har han tid att pilla lite med den innan det är dags.
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Cool bil :) .... man lär ju känna igen han iaf !