RÅKNA-CITY

Misshandel

På Knodden och min kvällspromenad såg jag en karl som pryglade sin hund rätt ordentligt vid Örnaskolan. Fy fan så förbannad jag blev. Hur kan man bara göra så????
Tänker inte gå in på hur han gjorde för det är ingen skojig läsning ändå men det såg förjävligt ut och jag skrek "va fan håller ni på med" åt honom och hans sambo. Han bara gick iväg och hon stod kvar med deras två hundar. Hon sa att han aldrig gjort nåt sånt här innan och att hon inte vet vad som flög i honom. Mig kvittar det vilket för man måste ha en spärr inom sig som gör att man inte slår varken djur eller barn. Fy fa-an säger jag bara!
När jag är på väg därifrån alldeles skakig i knäna och hjärtat hamrandes i bröstet så ser jag honom komma gåendes tillbaks. Kan inte bara låta nåt sånt här vara så går fram till honom och frågar vad i helvete han sysslar med. Han svarar att han ber om ursäkt och mumlar att hunden bet honom. Ja tacka fa-an för det liksom efter den behandlingen. Djuret försvarade väl sig för sitt liv. Sa till honom att det banne mig är läge för en polisanmälan men vet ju att det inte händer ett jävla dugg när man ringer till polisen.
Vet vem både han och hon är och hoppas i alla fall han aldrig någonsin pratar med mig igen för den människan tål jag bara inte efter detta. Var det jävligaste jag sett!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: