RÅKNA-CITY

Presenter

Har fått presenter idag minsann...
 
 
Fick denna blomsterbur och ett rosévin av Annette och Rikard Berntsson. Tusen tack!!!!
 
 
Passade supernice i mitt kök!
 
 
Har även fått denna cykeln. Passade på att ha lite presentutdelning idag då Bobbe inte är hemma på onsdag när jag fyller år. Gud vad glad jag blev!!!
 
 
Nu kommer inte backarna ta kål på mig längre när jag ska till jobbet.
 
 
Följde med en hjälm också hrmmm....
 
 
Tjohooo va det går!!!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann Hafström
skriven :

Du kommer att bli helt salig över din cykel , det blev jag slippa alla dessa backar som ska plåga en så . MEN ELLEN TA PÅ HJÄLMEN NÄR DU CYKLA FÖR DET GÅR UNDAN . Tänk på det som finns innan för pannbenet det är värt mycket .

Svar: Hmmm får grunna lite till på den sabla hjälmen :-( Är ju så löjligt egentligen för det är ju bara för att inte kvadda frissan som jag hatar den....
Ellen

2 Anonym
skriven :

Jag har varit presis likadan men nu så cyklar jag inte en meter utan min hjälm .