RÅKNA-CITY

Lös idag

Ja som vanligt handlar mina inlägg om Gina-Skrutt så pallar ni inte mer så bara sluta läs hihihi.
 
Är så stolt över min lilla tjej idag så bara MÅSTE..... mötte stor vovve idag på promenad och det gick så bra så. Visst va hon rädd men inte hysterisk. Som tur var så va mötande hundägare duktig med sin hund så vi kunde träna lite med varandra. Mycket trevligt.... skulle önska fler man mötte kunde vara sådana.
Sen har vi varit hos svärföräldrarna och ätit först sill och potatis, sen jordgubbar och grädde och glass och sist tårta och kaffe. Nu väntar vi på att åka dit ikväll och grilla också. Vi behöver inte vara hungriga minsann. Tack Leif och Alva för en mysig dag!
Bobbe och jag åkte till verkstan för att testa hur Gina är att ha lös. Tycker vi har så pass kontakt med henne nu så vi vågade prova och det gick skitbra. Hon håller sig runt en och när hon va för långt borta ropade vi bara på henne så kom hon som ett skott.
Vi testade att gömma oss för henne för att se hur mycket koll hon har och vipps kom hon som ett skott och hälsade på oss som om vi varit borta i evigheter. Sååååå stolt över min lilla tjej.
Nu väntar jag bara på att NÅGOT bara måste gå galet. Kan inte vara så väl att jag får en hund som passar oss så bra. Hon sover som en stock hela nätterna (vilket är superviktigt för mig och min känsliga sömn) och skäller inte mycket, funkar bra i koppel och är allmänt snäll och go.
Känner att min lyckobägare börjar fyllas efter år av mycket sjuka djur och hastiga bortgångar. Mina djur är mitt allt och jag hoppas denna lilla tös får vara frisk och hänga med oss på mycket bus!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Så skönt att allt funkar med Gina-Skrutt <3
Måste få till en dag så jag får träffa lilla damen :)

Svar: Ja bara å tjoa när du har lite tid. Tänkte vi kunde mötas och ta en kaffe el nåt annat i "parken" mitt emot gamla bruksporten. Har vi ju tjatat om så länge.
Ellen