RÅKNA-CITY

HUND....

 
Fick idag svar på mailet jag skrev om hunden Malte i Malmö som jag hittade på Blocket. Han var visst en poppis kille och har kommit till sitt nya hem redan. Nåja så kan det gå. Himla trevligt att dom svarade på mailet så man inte gick och väntade mer på det än nödvändigt.
Känns inte skitjobbigt då mitt hjärta bultar för en liten tjej i Gränna hihihi.
INGENTING spikat än men vi hoppas nog allihopa här hemma nu.... meeen mycket ska stämma.
Haft det så jobbigt nu i det sista med hundar som har varit sjuka och ryckts bort för snabbt från oss så vi anser att det är fullt tillåtet att vara lite kräsen och verkligen känna att allt stämmer nu. Man vet ju att det är ett åtagande som sträcker sig kanske en sisådär 12-15 år fram i tiden.
 
Ringde Slöinge idag och där står en liten papplåda och väntar nu :-( Ska begrava min kompis i helgen och tillåta mig att få vara riktigt ledsen. Har så mycket känslor inom mig som inte fått bubbla ut än. Saknar min Knoddis så ofantligt mycket så det inte ens går att beskriva med ord.
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: