RÅKNA-CITY

Trött efter helgen

Ska man inte vara utvilad efter helgerna? Denna helgen hade jag behövt vara ledig för att vila efter vilan hahahaha! Var iväg med husbilen och första natten sprang jag ut och in med hunden och andra natten pajade bodelsbatteriet klockan halv tre på natten så vi masade oss upp och åkte hemåt. Hela familjen har gått och gäspat idag men mysigt har vi haft som attans! Varit i Tingsryd och Öland och kuskat runt och bara haft det gott. Grillat, druckit vin, pratat och umgåtts Martin, Bobbe och jag och såklart Knodden.
Nu ska vi investera i nytt batteri och extraljusen då våra helljusen är urkassa. Är lite sugen på nya gardiner i husbilen men har inte tänkt sitta och svära och sy dom själv så tänkte leja bort det.
Nåja var sak har sin tid.
Tack min lilla familj för denna resan!!! Älskar er!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: