RÅKNA-CITY

Sjukgymnasten igen...

Har varit hos sjukgymnasten igen och som för ett och ett halvt år sen var beskedet att dom inte vet vad det är som gör att jag har ont och inte tycker det är så alvarligt att man måste gå vidare med det. Blev så less så allt brast där uppe. Satt och grät som ett barn. Kan absolut stå ut med smärtan men hade varit skönt för psyket att veta VAD det är som spökar.
Hon tycker jag är för positiv, för rörlig och kan "min hjärna" så bra så jag kan styra över det och anser inte att rönken eller vidare utredningar kommer göra oss klokare.
Just nu vet jag inte riktigt om jag pallar gå till någon annan, känner mig rätt uppgiven och orkeslös. Ska ge det lite och se hur jag känner om några dagar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Usch o fy då :( ... hoppas verkligen det löser sej.
Kram från mej <3