RÅKNA-CITY

Semestern i bilder

Finns hur mycket som helst att skriva om semestern vi varit på men skulle ta alldeles för mycket tid så slänger upp lite bilder istället.... håll tillgodo....
 
 
Härligt väder har vi nästan haft hela trippen.
 
 
Gina är såklart med på fler foton än någon av oss andra.
 
 
Älskade sin bur.
 
 
Min pärla från insidan.
 
 
Rätt okej att åka husbil faktiskt!
 
 
Grillmästaren!
 
 
Måttligt road av lillhusses pussar.
 
 
Mycket vackra vyer har vi fått se...
 
 
Sessan ute på morgonpromenad.
 
 
Magiskt!
 
 
Fru Carlsson njuter!
 
 
Vackert som en saga!
 
 
Nästan så man blir tårögd över hur fint det är här i världen.
 
 
Somnat på bordet i husbilen.
 
 
Öhhh....
 
 
Slickad frissa.
 
 
Vacker regnbåge.
 
 
Här snackar vi underbar himmel....
 
 
Vår trotjänare som kört 506 mil med oss på denna resan.
 
 
Martin ligger kvar och sover i husbilen medan Bobbe och jag tog en mycket tidig morgonpromenad. Var så underbart vackert och jag kommer aldrig glömma den morgonen.
 
 
Crazy dog
 
 
Man är rätt liten på jorden med vyer som denna...
 
 
Skruttan tyckte det var skönt att få springa lös.
 
 
Min farbrors hus som ligger precis nere vid havet.
 
 
Gina älskade att stå i fönstret och kika på folk.
 
 
00:30 är klockan och solen är fortfarande uppe.
 
 
Gina fjäskade för husse och slapp buren.
 
 
Nordkapp!!!!
Var så satans häftigt. Är coolt att åka i nord Norge men jag kan säga att sista biten upp till toppen är ÄNNU bättre än allt jag sett innan. Att landskapet kunde bli ÄNNU kargare och råare trodde man ju knappt. Man bör om man kan besöka detta stället med.
 
 
Det var vääääldigt blåsigt hihihi...
 
 
Hade sån himla tur med vädret.... var klart när vi kom och vi hann ta foto och tio minuter senare var det alldeles dimmigt och man såg knappt handen framför sig. Otroligt att vara uppe bland molnen och bara ha ishavet framför sig.
 
 
Datanördar
 
 
Min goa pajk.
Hoppas han mins denna semestern som ett äventyr och kanske en dag tar med sin familj dit och visar dom denna fantastiska natur.
 
 
Trött liten busa.
 
 
Tittut allihopa!
 
 
Piloten och hans andra pilot.
 
 
Min söta Gina.
 
Tack till pappa som klippt vår gräsmatta och till mina snälla grannar som tagit in posten åt oss och sett till vår lya. Guld värt!

Nu har vi betalat lite räkningar, plockat ur husbilen och handlat. Imorgon blir det husbilsstäd för hela slanten. Har nog en biljon döda flugor i fronten.

 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: