RÅKNA-CITY

Heeej

Tisdag idag och jag har faktiskt lite småtråkigt. Brukar tycka att man alltid har att göra men idag var det lite segt. Druckit kaffe och hävt i mig frukost och vallat Knodden. Sen blev det att hänga upp en maskin tvätt ute som jag misstänker jag kommer få ta in fuktig då det inte är varken varmt eller vind ute.
Martin är hemma från skolan idag. Hade en fruktansvärd skallebank igår och idag är han hängig. Hoppas han kan gå imorgon.
Valborg på torsdag men jag jobbar så blir ingen brasa i år heller. Första maj är ju alla lediga men inte jag... suck. Nåja goa pengar och mycket trevliga kunder när folk är lediga så ska nog gå bra.
På lördag är det kortege med motorcyklar genom Varberg. Tror Bobbe och Martin ska åka. Inte så jätteavis faktisk.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: