RÅKNA-CITY

Torsdag

 
Efter morgonpromenaden kom Anna Hyll hit och fikade. Som vanligt inte en tyst stund när damerna kommer ihop sig :-) Kaffe och bulle... vad mer kan man begära?! Tack Anna för idag och lycka till på ditt möte idag.
 
 
Hängt ut lite tvätt. Man får passa på när solen skiner. Kan ju vara en av dom sista gångerna man kan hänga ut tvätt. Ingen som vet när ruskvädret kommer tillbaks.
 
 
Idag kom mina armband jag beställt. Pengarna går till forskningen om diabetes vilket känns viktigt att hjälpa till med då jag har många i min närhet som har denna sjukdomen.
 
 
Nu ska pojkarna och jag bara lata oss resten av dagen.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Hej!

Var har du beställt de armbanden ifrån? Jag skulle också vilja ha men har inte hittat så färgglada och fina som dessa!

Svar: Jag hittade dom på FB faktiskt.... en mamma som har en dotter som fick diabetes som började sälja dom och donerade allt till forskning om diabetes. Min mamma (Björg) gör sådana med om du ber henne. Hon finns på fb :-)
Ellen