RÅKNA-CITY

Morgonpromenad

Fått kommentarer om att jag inte går ner i vikt av mina morgonpromenader vilket jag anser är jäkligt oförskämt.
Får väl klargöra att jag går för att hålla mina leder i trim då dom har en benägenhet att inte riktigt vilja som jag vill av och till och sen såklart för att det är så härligt att ta en morgonpromenad. Sen är det ju smidigt att ha några extra kalorier att lägga på mat varje dag när man är matfrossare som jag hehehehe.
Vet inte varför man enbart är hälsosam om man är smal. Jag är rätt nöjd med min kropp. Den är rörlig och rätt vältränad faktiskt trots den runda bakdelen och handtagen på sidorna :-)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emma
skriven :

Vilken bullshit att du inte går ner av dina promenader! Har man ett relativt bra tempo kan det vara bättre än löpning till och med! Om inte annat så är all motion bra motion!

Du är så bra Ellenpropellen ❤️

Svar: Tack!
Ellen

2 violeta
skriven :

jag tycker att du ser grymt fin ut . du har en perfekt kvinno kropp som jag själv önskar att jag hade :)

Svar: Så snällt sagt... tack!!!!!
Ellen