RÅKNA-CITY

Husbilshelg

På lördagen drog herr Carlsson och jag iväg mot Jönköping. Hade först inte tänkt det då Kulan precis kommit hem från veterinären men då han bestämde sig för att sova bort dagen så tyckte vi det var synd att bara sitta och titta på honom hela tiden så vi stack ändå. Martin var kvar hemma och höll ställningarna.
 
 
Här har vi kommit iordning och satsar på att slappa till hundra.
 
 
Matcha var det ja... hahahaha fick ljusstakarna av en vän och tycker nog mina vinglas i plast passar alldeles utmärkt ihop.
 
 
Här stannade vi på väg hem. Måste ju vara sjöutsikt för att vara riktigt bra :-)
 
 
Har haft en underbar helg med min man. Sonen har vad jag vet inte hittat på något ofog så anser att helgen är lyckad. Bestämt att detta är något vi ska göra en gång i månaden,,, alltså åka utan hundar och son. Man behöver den tiden tycker jag. Sonen är ju så pass i ålder nu att det kunde stämma ganska bra att viga en helg då och då åt bara vuxna.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: