RÅKNA-CITY

Hemma

Klockan elva idag fick vi hämta hem Kulan från Slöinge. Himla skönt att ha honom hos sig igen. Nu ligger han och sover som en stock. Har inga klara besked om varför han blev så sjuk vilket gör mig nervös. Alla hans värden är bra nu och ingen feber. Antibiotikabehandling några dagar och sen ska han vara frisk. Har telefontid med en veterinär på onsdag.
Vi skulle ju egentligen åkt till Elmia på mässa i helgen men Bobbe och jag kände oss oansvariga om vi åkt och lämnat grabbarna med Martin precis när Kulan varit sjuk så vi får stanna hemma. Känner mig lite nedslagen då jag sett så vansinnigt mycket fram emot en ensamhelg med maken. Undras vad man ska hitta på idag då??? SUCK! Titta på mina sovande hundar?!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: