RÅKNA-CITY

HELG

Idag jobbar jag eventuellt min sista schemalagda helg. Känns helt fantastiskt! Är bästaste Carina på jobbet som gjort det möjligt då hon vill jobba mer helger och jag vill jobba mer i veckorna. Tack Carina!!!!
Fest i helgen va det med. Mår väl som man förtjänar idag kan man säga på alla sätt och vis. Nåja bara bita ihop...
Tack till Veronica och Andreas för igår. Trevligt trevligt!
Syster är iväg med vovven hos veterinären idag. Än vet jag inget men det kan gå så illa att kompisen inte kommer hem mer. Känner mig så ledsen så ledsen vilket är appissigt när man står på jobbet och måste bita ihop och vara trevlig. Tänker på er familjen Winge/Johansen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Men så härligt o slippa helgerna :)