RÅKNA-CITY

Ekenäs

I natt har Bobbe, jag och vovvarna campat i Ekenäs. Fick grillad mat och en massa go dricka och massvis av skratt som vanligt. Herregud sicka vänner vi har,,, helt underbara. I husbilspresent fick vi en lila grill av dom. Alltså så coolt s jag tror jag dör. Snacka om att mitt lila tema fastnat hos både mig och alla vännerna. Tusen tack Madde, Skjunne och barnen för den.
Kulan skötte sig exemplariskt i husbilen. Han slaggar i sin soffa och är lugn och sansad medan Knodden är mer stressad och stökar runt och är ivägen. PUH!
Nu har vi planerat en liten hotellövernattning med Ekenäsarna på höstlovet. Längtar redan! Får ragga tag i en hundvakt till vecka 44 lördag till söndag. Någon som vill bo hos oss över natten??? :-)
Nu sitter familjen Carlsson i soffan och funderar över vilken pizza vi ska beställa idag och snackar om våra äventyr. Martin har ju varit iväg på datalan i flera dagar så kul att berätta och mysa nu.
Väldens mysigaste helg!!!!!
 
Puss och kram till Madde, Skjunne, Pontus, Amanda och lilla Piffi för att ni finns i våra liv. Tänk så tråkigt allt hade varit utan er!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: