RÅKNA-CITY

Vaknar av allt

Måste bara få sova en hel natt snart. Är så sabla snabb med att vakna för ingenting så jag vette fasiken om en fluga kan krypa på utsidan av sovrumsfönstret utan att jag vaknar. Sömnen har alltid varit strulig men nu har jag haft en period på någon månad där jag inte kan somna och när jag väl somnar så vaknar jag av allt. Gör ju inte saken bättre att vovvarna och då speciellt Knodden varit kass i magen av och till. När han inte är dålig så kan man ge sig på att Kulan vill ut och pinka eller katten sitter och skriker och vill komma in. Bobbe har jobbat hemma mycket i det sista vilket gör att jag vaknar innan fa-an fått på sig skorna när han ska till jobbet och inte kan somna om.
Håhåjaja känner verkligen för alla småbarnsföräldrar som har vaknätter med sina bebisar.
Allt detta slutar med att jag framåt kvällen blir vresig och sur för att jag helt enkelt missar en massa sömn eller inte får sova längre än någon timme i stöten. Djupsömn i en massa timmar är snart ett måste.
Ska iväg med husbilen nästa vecka några dagar och börjar redan fasa för att hundarna ska stöka på nätterna så jag kommer få ett damp anfall.
God natt mina vänner,,,, för hoppningsvis....
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: