RÅKNA-CITY

SÖNDAG

Titta så fint det blev i takfönstret på övervåningen! Mysigt som attans!!!! Köpte den hängande lyktan på loppis för 40 spänn vilket jag känner mig apnöjd över.
 
Idag har vi så äntligen blivit klara med friggeboden,,, herregud så gott!
Massa plats till mc-kläder i garderoben och hjälmar och krosskläder och annat smått och gott.
 
Fick även plats med fiskelådor och spön och sånt.
 
Skönt att ha motorcyklarna inomhus i tryggt förvar och dessutom frostfritt.
 
Bobbe har slitigt som ett djur med stuprör och annat pyssel. Duktigt jobbat herr Carlsson!!!
 
Jag fick en hylla i sopskåpet också. Blev himla bra så jag får ordning och reda på mina krukor och trädgårdsredskap.
Han fixade även en bredare fönsterbräda åt mig i köket. Den som var där var så himla smal,,, tack!
 
Martin hjälpte mig att sätta på det nya låset på min cykel.
 
Vovvarna har snarkat i bilen hela dagen. Himla skönt att dom trivs där.
 
Blev grillad mat till lunch.... JISSES SÅ GOTT!
 
 
Tog en mc-runda till stan nu ikväll och hälsade på Böna och Jessica. Var lite småkallt men härligt ändå. Har inte blivit så många rundor på motorcyklarna i år men hoppas nästa ska bli bättre. Har ju varit mycket med flytten och så.... Tack för en mysig fika och på återseende Jessica och Böna. Får vi snart göra om!
 
Nu börjar en ny arbetsvecka imorgon och jag förbereder mig för det värsta passet jag vet,,,, MÅNDAGSMORGON!!! Hatar att stiga upp 05:00!!!!! PUH!
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: