RÅKNA-CITY

Husbilstur

Nu har vi haft några nätter med husbilen Bobbe, Martin, jag och såklart hundarna. Himla skönt att komma iväg lite från allt och bara ta dagen som den kommer.
 
Här kommer några bilder från vår minisemester...
 
 
Surpuppan redo för husbilstur :-)
 
 
Kulan i sin soffa
 
 
Några stenar som är förvandlade till flodhästar men som mer liknade valar.
 
 
Första sovplatsen
 
 
Husbilen by night
 
 
Alltid något som behövs fixas med
 
 
Bortskämd hund som äter i soffan
 
 
Sömntuta
 
 
Vacker morgon
 
 
Hundarna trivs i garaget
 
 
Knodden testade den lilla soffan en stund men hans bak var för stor
 
 
Frukost
 
 
Maken kokar ägg
 
 
Trångt i soffan när båda ska ligga där
 
 
...så trångt att Kulan sätter sig på brorsan. Vi får nog köpa större husbil.
 
 
Ordningen är återställd
 
 
Stolt fru Carlsson körde ekipaget från Värnamo alldeles ensam idag utan några missöden och sen efter mycket velande vågade jag att backa den till sin plats. Ska bli kul och se Bobbe´s reaktion när han kommer hem hihihi.
 
Varit en fantastisk tur. Åkte inom en kompis som jag lärt känna genom fb och min hundras. Hon heter Jessica Fransson. Blev så himla varmt mottagen och vi fattade tycke för varandra direkt. Bobbe och hennes man kör båda lastbil så även dom hade en hel del att prata om. Vänner för livet. Ibland handlar det bara om att våga möta folk även utanför datans värld. Kram på både Micke och Jessica för att vi fick komma och hälsa på... kommer jag leva på länge länge.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: