RÅKNA-CITY

Höften

Kör ju mina morgonpromenader dom dagarna det funkar och vädret tillåter och har kommit att älska dom. Blir som en drog att ge sig ut i kylan när morgonfolket börjar röra sig i byn. Man får energi för hela dagen sen.
Tyvärr tycker min höft inte lika mycket om promenaderna som jag gör. Dom sista dagarna har den blivit värre och värker för varje steg jag tar men antar det bara är att bita ihop och fortsätta.
Gått ner futtiga 1,5 kg på lite mer än två veckor men kunde varit mer. Är helgerna som förstör då man har en benägenhet att unna sig mer än på vardagarna av god mat. Nåja det får ta den tid det tar,,, vill ju kunna njuta också och inte plåga mig ner i vikt.
Skulle önska jag har gått ner tio kilo till nästa sommar... helst mer.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 violeta
skriven :

köp en våg eller kanske du har det redan ... o ställ den i sovrummet o väg dig varje morgon ... jag gör så o då tänker jag under dagen vad jag äter ... jag har faktist gått ner 4 kg sen jag köpte vågen o det var för 1 månade sen . det är rena hjärttvätt iaf funka det för mig :)

Svar: Hahahaha jag gör precis likadant :-) Heja oss!!!!
Ellen