RÅKNA-CITY

Paus


Varit turbulent angående några blogginlägg i det sista då fel personer känt sig träffade, vilket jag ber om ursäkt för så just nu vågar jag knappt skriva nåt då det kan bli feltolkat och folk tror jag skriver om dom osv så tar en liten paus. Ska ju vara roligt att skriva och vill inte behöva snurra på allt och vrida och vända så det passar för då är det liksom inte jag längre då jag skriver det som poppar upp i skallen.
Kommer tebax men just nu vilar bloggen en liten stund....kram så länge...
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Syster
skriven :

Tråkigt att du pausar i skrivandet syster 😕
Trist att folk är sådana 😡👿 suck för människor!!!

2 Susann
skriven :

Kommer o sakna dina inlägg. Kom snart tillbaka :)

3 Helena
skriven :

Nä va tråkigt :( brukar ju titta in här dagligen. Orka med drygt folk. Kom snart tillbaka.
// Hon med de nya brillorna :)

Svar: Kommer tebax😃
Ellen

4 Susann
skriven :

Men va sjutton då ..... min kommentar har försvunnit !!
Jaja, iaf .. kommer oxå o sakna dina inlägg. Kom snart tillbaka :)