RÅKNA-CITY

Kropp och knopp

Fick stå till svars idag för mitt beteende igår vilket kändes piss. Inte för att det var fel utan för att jag skulle bett om ursäkt innan personen i fråga kom till mig. Aldrig kul att hamna i en sådan situation men jag tar det som om personen i fråga bryr sig. Puss på dig,,, du vet vem du är!
Dom som man tycker man skulle anförtro sig åt när man har nåt att prata om är puts väck och när dom är i krokarna och man talar från sitt innersta så verkar dom inte lyssna eller bry sig ändå.
Idag har kroppen vart på snällare humör och lite värk i ett knä är allt jag har att gnälla om. Känner dock att en hastig rörelse eller att man snubblar kan haverera allt igen så tar det lugnt. Kom ut på morgonpromenad både idag och igår vilket gör susen både för kropp och knopp.
Nu tar jag helg.... kram!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: