RÅKNA-CITY

Överskattad dag

Bara att konstatera.... mors dag är en vansinnigt överskattad dag. En dag man jämför med andra om hur ompysslade och uppvaktade dom blir och hur fina och omtänksamma presenter andra får.
Min dag började precis som vanligt... I OTTAN SÅÅÅKLART! Hundarna ville ha mat, ut och kissa och katten ville också ha frukost och sen var det bara att stiga upp medan resten av familjen i lugn och ro kunde fortsätta sova i godan ro. Frukost ensam och den obligatoriska hundrastingen efter det. Städat av toaletten, dammsugit och hängt en maskin tvätt... ja allt medan resten av familjen fortfarande sover.... surt!
Var är min morsdagspresent eller min frukost på sängen????? Nä bara att inse att mors dag är precis som alla andra dagar. Man gör en massa för alla andra men får oftast ingenting tebax.
En gnutta uppskattning är allt jag begär eller omtänksamhet... bara en endaste dag om året.
Kommer bojkotta mors dag från och med nu. Blir bara besviken.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: