RÅKNA-CITY

Min son

Min lilla goa omtänksamma son fick dåligt samvete för att han och pappan som vanligt glömt mors dag och stack ner till butiken och handlade blomma och kolor till sin mamma. Det är så gulligt av honom. Försökt få honom att förstå att det inte är presenten som är viktig utan att man kanske visar sin mamma lite extra omtänksamhet en dag som denna. Att hon får känna sig lite ompysslad och speciell helt enkelt men han ville i alla fall köpa mig något. Är väl detta köpsamhälle där handlarna och reklamen styr som detta med gåvor på mors dag kommit till... och inte mig emot för en present är väl alltid skojigt MEN absolut inte en nödvändighet.
 
 
Älskar orkidéer och denna var extra fin då den var rund och krukan bara älskade jag. Tusen tack goa unge.... jag älskar dig så himla mycket!!!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: