RÅKNA-CITY

Ledig dag är toppen

Blev ingen sovmorgon fast jag är ledig. Både Kulan och Knodden tyckte jag skulle stiga upp vid sjutiden för att ge dom mat. Försökte låtsassova men den gick dom inte på.
Blev en runda med trollen efter maten. Man får ju passa på när det är uppehåll. Solen tittade till och med fram vilket kändes härligt.
Nu har jag rakat till Kulan så han är fin inför sitt veterinärsbesök imorgon. Urs fasar redan för det :-( Inte kul att lämna honom där. Hoppas på att jag får vara kvar tills han somnat.
Nu snarkar båda gossarna efter lite borstning och kloklippning i trädgården.
Ska passa på att äta en sen frukost nu och slappa vid teven.
Har röjt lite i lägenheten men känns som om jag jobbar i motvind. Blir väldigt skitigt nu när vädret är så dåligt och har man vita lister och vita tapeter överallt så får man ligga i för att dom inte ska bli brunprickiga eller snorgula.
Martin är hemma från skolan idag med men mest för säkerhets skull. Han ska till skolan imorgon.
Ha en fin dag!!!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Härligt o va ledig :-)
Va ska Kulan göra hos veterinären ??