RÅKNA-CITY

Svartsjuka

Har förstått att det finns personer som är så svartsjuka på saker som har med mig att göra att det är något makalöst. Hur orkar folk jämföra, snacka skit och hålla på att tävla?!!!! För mig är det ingen tävling utan bara sunt förnuft som gäller.
Det som gör ondast är ändå när folk far med osanningar om en. Har aldrig hört skit om mig innan men inser ju nu att det garanterat snackas i vissa kretsar i alla fall.
Tror dock på karma så snacka på bara för det biter bara DIG ännu mera i röven i slutändan!
Känner mig ledsen och besviken!!! Vill bara göra rätt men så blir det tydligen fel i alla fall.
Fick en present för inte så länge sen som jag nu förstår att jag inte var värd. Känner mig sårad av den personen pga detta och ledsen.... varför kunde jag inte få den??? Gjort mycket men personen i fråga kanske bara minns det dåliga och ingenting av det som jag gjort bra, ja vad vet jag,,,, men som sagt ONT GÖR DET!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emmagemma
skriven :

Du är värd det bästa <3

Svar: Tack Emma det värmer!!!Alla har vi gjort misstag i det förflutna och jag tror inte mina misstag är värre än många andras. Kanske skulle folk ransaka sig själv innan dom klankar på andra.
KRAM
Ellen