RÅKNA-CITY

Söndag

Idag har båten och sista motorcykeln kommit hem till Nya Lyan. Känns skitbra att ha sina saker i sin närhet och antagligen bra för dom nya ägarna i Råkna att slippa ha oss rännande där stup i kvarten... i alla fall av den anledningen.... hihihi för helt slipper dom oss aldrig :-)

Imorgon ska jag fixa mina naglar hos Elin i Råkna. Längtar så efter att få lite lyxbehandling även om jag hatar när andra håller på med mina naglar. Skriker och gråter en hel del så jag hoppas hon står ut. Filningen är den jag fasar mest för,,,, blir svettig bara jag tänker på det. Har sån tur att jag inte ska till salongen förrän klockan 18:00 så hoppas det inte är andra kunder där då.
 
Hade ju skrivit ett mail till Borås Djurpark där jag klagade på deras mat på resturangen som ligger vid savannen och hade fått till svar att dom beklagade min upplevelse och skulle skicka nya entrébiljetter och matkuponger. Snacka om att vara tillmötesgående. Mycket trevligt på min ära.
 
 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: