RÅKNA-CITY

Kontorsråtta

Ingen ska komma och säga att det är enkelt att sälja hus....!!!!! Håller på varenda dag med avslut av försäkringar och starta nya, banksamtal, ägarbyten av fordon och att få allt att klaffa som det ska. Inte klokt alltså.
Nu väntar jag på att banken ska ringa så jag får ordning på ett konto som jag bara kan se summan på internetbanken men som jag inte kan gå in i och kika på varje transaktion,,, superirriterande!!! Ringde innan i förmiddags men då hade skärmen pajat hos banksnubben vilket var höjden av otur. Hoppas jag kommer ikapp mig innan dagen är slut för sånt här kan göra mig sömnlös.
Har skickat in ägarbytepapper på 4-hjuling och traktor idag så nu är vi utan "bonderedskap" hahahaha!
Jäkla tur man är hemma någon dag i veckan så man hinner med allt sånt här. Inte lätt att fixa om man arbetar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: