RÅKNA-CITY

Härligt med semester

Jaha så har det gått en halv vecka av semestern. Går alldeles för fort för min smak!!!
Målat framsidan på friggeboden idag. Blir skitbra!!! Sen har jag kacklat bort en stund med grannen vilket är något jag saknat med Råkna. Så mysigt att bara stå och prata vid staketet en stund om ditten och datten. Jag har verkligen världens mysigaste grannar!!!!
Skulle promenerat men pallade inte och vill inte att det ska bli nåt MÅSTE så bara klappade mig på axeln och sa till mig själv att jag gör det en annan dag.
Imorgon ska Martin och jag till Borås djurpark. Var nog mest jag som ville dit men han var inte helt motvillig. Ska bli mysigt att ta en dagstur bara han och jag. Pappa har lovat att kolla till vovvarna,,,, tack pappa!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: