RÅKNA-CITY

Födelsedag

Jaha då var denna födelsedagen slut. Är inte mycket för födelsedagar, jul eller andra högtider men man kan inte fly för alla andra verkar tycka dessa dagarna är jätteviktiga. Känner mig bara besvärad och obekväm och kanske till och med sorgsen av någon konstig anledningen. Kanske för att man har förväntningar som inte slår in på dessa uppstyltade dagar.
Nåja min dag har varit toppen. Har varit hos frissan och bara lullat runt och shoppat till mig själv. HÄRLIGT!
Har fått en massa fina saker idag både av mig själv och av andra...
 
 
Köpte dessa jättesöta hjärtan i blomsteraffären i Smålandsstenar.
 
 
Hittade en fin ljuslykta också.
 
 
Liten affär mitt emot Göstas i Smålandsstenar som hade dom här fina ljuslyktorna. Blev jättefint att ha två i köksfönstret och en i hallen.
 
 
Dessa hittade jag också.... älskar dom!!!!
 
 
När jag kom hem hängde det bakelser på ytterdörren.... dom absolut bästa jag någonsin ätit. Tack mamma och pappa!!!! Smaskigt värre!!!!
 
 
Fick dessa av syrran. Herregud så dom doftade gott!
 
 
Äntligen fått badsalt så nu ska det badas i veckan.
 
 
Någon som tycker jag är smutsig??? Hihihi.....
 
 
Wohooo rödvin.... alltid välkommet!
 
 
Tackar för presentkorten modern!
 
 
Vill åka och shoppa.... typ NU!
 
 
Riktigt coolt armband från föräldrarna.
 
 
Tyckte det blev riktigt mysigt på altanbordet.
 
 
Ikväll har vi grillat. Dagens överraskning var att Bobbe kom hem.... älskar dig!
 
 
Älskar min uteplats!
 
 
Bobbe och Martin hade köpt mig en handväska på Gro&Spira som jag önskat mig.
 
 
Sen fick jag dessa två doftljusen också. Ska ha dom när jag badar.... så mysigt!
 
Har fått en jättefin mössa av syrran och pengar av svärföräldrarna.
 
Massa tack till alla som grattat mig idag både på fb och in real Life.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: