RÅKNA-CITY

Dålig ovana

Så har fru Carlsson varit iväg och handlat igen. Hatar ju att shoppa annars men nu har det varit skojigt ett tag. Inte bra för plånboken dock :-) Nåja löning imorgon så löser sig nog!
Idag åkte jag till Smålansstenar och Skeppshult,,, wohoo!
 
 
Fick tips om att dom hade mattor i gardinaffären i Skeppshult och då jag varit ute efter en gångmatta i vardagsrummet  så fick jag ju såklart åka dit och spana läget. Hittade denna svarta och vita mattan och föll för den direkt. Man kan vända på den så tröttnar man på det svarta så är den vit med svarta blommor på andra sidan.
Hundarna sliter ju ut parkettgolvet på denna sträckan så nu kanske vi kan spara på golvet lite.
Tycker det är rätt hemtrevligt med mattor i vissa rum.
 
 
Köpte denna coola växten på blomsteraffären i Smålandsstenar hos Åsa & co. Tål visst mycket sol så passar bra att ha den under takfönstret på övervåningen.
 
 
Gullig va?!!! Jag tyckte den var supersöt.
 
 
Hittade en rosa blomma också så nu är min rosa samling i gästrummet klar :-)
 
 
Vadå färgmatcha??? JAG??? Näääråååå hahahahaha!!!
 
 
Då grabben inte är den bästa blomvattnaren på denna jord så fick han dessa snygga plåtväxterna på sitt rum. Tyckte dom var fräcka!
 
 
Hittade krokar till toaletten uppe också.
 
 
Blev väl bra? Tusen tack för hjälpen idag Åsa!!!! Alltid trevligt att handla hos er. Hjälpsamma och glada jämt. Jag kommer snart tillbaks!!!!!
 
 
Mina nya köksgardiner.
 
 
Blev visst nya sovrumsgardiner också idag.
 
 
Gästrummets gardiner....
 
 
.... och likadana i Martin´s rum.
 
Mycket nöjd med mina inköp. Himla tråkigt att sy upp gardiner bara. Mäter fel och symaskinen krånglar.... man blir bara så irriterad. Svordomarna flyger genom luften hahahahaha!!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: