RÅKNA-CITY

Snart semester

Två arbetspass kvar sen har Bobbe och jag semester. Härliga tre veckor tillsammans!!!! Längtar som ett barn till julafton.
Vi ska kickstarta semestern med att åka till Bohuslän till Ramsviks camping i tre nätter. Ska bli så skönt att komma hemifrån. Ska ju för första gången sen jag skaffade hund lämna mina pojkar hemma hos morfar. Kommer sakna dom massor men tror nog tre dagar ska gå bra. Så ni som tänker göra inbrott hos mig tänk om.... finns en galen norrman och två knäppa hundar kvar i lägenheten.
Njutit av solen idag. Så skönt att bara vara. Hälsade på Ekenäsarna på förmiddagen men sen har jag bara latat mig. Blir konstigt nog inte brun av att vara i solen längre men är väl fettet den har nåt emot.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Ha nu ett par riktigt goa dagar i Bohuslän :)
o resten av semestern med förstås !