RÅKNA-CITY

FLITENS LAMPA LYSER

Idag satt jag hela morgonen och velade om jag skulle ge mig ut och måla eller inte. Vädret såg ju rätt risigt ut men tillslut sket jag i vilket och drog på mig målarkläderna och högg tag i penseln.
Blev klar med det mesta på boden. Nu är det lite finlir kvar,,, typ knutarna och dörren och lite så.
Vi har bestämt att fixa till inne i boden till hösten. Ska isolera bland annat och få upp en garderob och hylla så hjälmar och mc-kläder har det finfint. Blir bra det här!
Städat lite på framsidan också. Såg rätt risigt ut med Sara´s trasiga moppe, brädhögen och annan bröte.
Planterade mina Ölandstok. Blev skitbra. Klippte alla mina buskar med så dom så småningom ska bli lika höga. Nu är det några små och några stora. Ser lite knasigt ut :-) Rensade rabatten på framsidan också.
Mycket nöjd med mitt arbete för dagen.... kroppen däremot protesterar högljutt AJAJAJ ont överallt.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: