RÅKNA-CITY

BIKINI

Ja nu närmar sig Bohuslänsresan med stormsteg och jag har haft lite bikinipanik.....!!!!! Idag har jag i alla fall beställt en nu på Ellos. Hoppas bara den passar nu också.
 
(Blev väldigt små bilder)
 
Börjar få ångest för att inte ha hundarna med på resan men för deras skull så fattar jag ju att det är bättre dom får vara hemma i sin trygga miljö. Ingen som vet hur varm stugan är eller hur krångligt allt kommer bli om dom kommer med. Själv skulle jag utan problem ta med dom men jag tror att både Bobbe och Martin tycker det är bättre dom får vara hemma. Kommer dock sakna mina pojkar som attans :-( Nåja pappa ska bo hos dom och han är den enda jag kan lämna till som jag litar på och som jag vet hundarna älskar!
 
Alla gnäller över vädret.... man blir ju så trött!!!! Sen när det blir kallt och snö så gnälls det över det vädret med!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: