RÅKNA-CITY

Shopping

Idag gav jag mig iväg till stora staden Halmstad för att shoppa födelsedagspresenter åt sonen. Tidigt ute men är så mycket nu på våren så lika bra att börja beta av på att-göra-listan.
Hittade en hel del åt Martin men har lite kvar. Svårt som attans att handla åt en kille på snart 13 bast.
Körde inom sängvaruhuset Sova också och blev förtjust i både det ena och andra.... och vipps så hade jag dragit kortet på en massa saker hihihi. Blev sänggavel, madrasser, sängöverkast, två prydnadskuddar, täcken och fyra kuddar och sängbord!!! Är så nöjd med mina inköp och så fattig! Längtar så efter att få inreda vårt sovrum i lägenheten nu. Ska fixa gardiner i samma färg som sängöverkastet (turkost) och sänglampor. Vet precis hur jag vill ha det!!!
Tur jag var ute redan nu då det är cirka tolv veckors leveranstid. Bäst att börja leta soffa på allvar nu också så vi har nåt att sitta på när vi ska titta på tv.
 
Mina prydnadskuddar
 
 
Sängbord
 
 
Sänggavel
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Snyggt !!
Ja börja leta soffa, brukar ju ta x antal veckor innan man får den. Det tog ca 5-6 veckor för vår.

2 Adde
skriven :

Jisses vilken snygg sänggavel, vill oxå ha!!