RÅKNA-CITY

Rastlös

Måste nog fasiken flytta precis just NUUUUUU,,,, annars kommer jag bli galen. Har lite svårt att koncentrera mig på nåt annat än möbler, mått och planering angående flytten. Hur ska det bli när vi väl har flyttat,,,, som ett tomt hål när jag inte har detta att fundera på längre eller kommer jag sova i femtio år av ren utmattning?! Fattar inte varför jag är så på G med denna flytten, var inte alls likadant när jag flyttade hit till Råkna. Hade i och för sig en bebis på en månad då så antar jag hade viktigare saker i skallen än möbler och sånt. Nu i efterhand fattar jag inte hur jag pallade... en kolikbebis och flytt till ett renoveringsobjekt, plus att Bobbe jobbade som en tok. sen hade vi Sara och Emma som skulle köras till skolan och hem varje dag. Ja nära den berömda väggen var man nog då.
Ähhh va fasiken... jag skiter i vad folk säger om mitt driv i denna flytten. jag ska njuta av den och köra mitt race. Är ju jättekul att få inreda sitt hem och få lägenheten som man vill.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: